czerwca 10, 2020

Wybielanie zębów w domu - czy warto?



Wybielanie zębów w domu z Expert 38% Dr. Martin Schwarz

Gdy odezwano się do mnie z możliwością przetestowania zestawu do wybielania zębów Expert 38% marki Dr. Martin Schwarz troszkę musiałam się porozglądać i zobaczyć czy mają dobre składy oczywiście i byłam w ogromnym szoku, bo tak! Od dawna chciałam spróbować czegoś do wybielania zębów, bo miałam co wybielać, ale po przygodach z paskami wybielającymi trochę się bałam ( narobiłam sobie nadwrażliwości ), więc stwierdziłam, że to oto jest ta okazja aby spróbować ponownie. Podchodziłam do tego wszystkiego z ogromnym dystansem, ale.. jestem zadowolona! 
Zestaw Dr. Martin Schwarz, składa się z: żelu do usuwania płytki nazębnej Bioscaling, wybielacza do zębów Expert 38% oraz nakładek termokurczliwych Flexi Trays. Preparat Expert 38% znalazł się w rankingu najlepszych wybielaczy do zębów więc siłą rzeczy oczekiwania były duże. Spośród całego zestawu najbardziej zaskoczyły mnie jednak nakładki, które dopasowujemy do kształtu swoich zębów i wszystko trzyma się idealnie - świetny pomysł! Firma LDK GmbH - Producent preparatów Dr. Martin Schwarz ma w swoim portfolio również inne marki takie jak np. Bioseptal.

Jedna strzykawka z wybielaczem Expert 38% wystarcza na 6 zastosowań, więc możemy osiągnąć całkiem dobre rezulataty a dokładniej wybielić zęby o 4-8 tonów. Bioskaling stosowany przed sesją rozjaśniania wzmacnia efekt wybielania, a jego antybakteryjne właściwości są moim zdaniem dodatkowym plusem.

"Inny aktywny składnik preparatu Bioscaling – polisorbat 80 jest odpowiedzialny za rozkład błony lipidowej otaczającej bakterie Gram-dodatnie i Gram-ujemne. Bioscaling przenika przez błonę lipidową, czyniąc komórki bakteryjne podatnymi na rozkład spowodowany cząsteczkami wodorowęglanu sodu. Starannie opracowane stężenie wodorowęglanu sodu i polisorbatu 80 dezynfekuje usta także od innych mikroorganizmów, takich jak grzyby."

Jak to wszystko przebiega?

Najpierw musimy dopasować kształt wkładek w ciepłej wodzie - krok po kroku jest opisane w instrukcji. Trochę mi to zeszło i przygryzłam jedną ściankę czego się nie dało już naprawić, więc musicie to robić bardzo uważnie! Informacje o metodzie nakładkowej można znależć tutaj.


Później myjemy zęby pastą z bioskalingiem ( 1 do 1 ), który oczyszcza zębów z płytki nazębnej ( osadów ) a następnie nakładamy wkładki z żelem wybielającym Expert 38% na ok. 30 minut, ja trzymałam nakładki ok. 20 minut, bo bałam się nadwrażliwości, ale mimo zminiejszenia czasu efekt był zadowalający. 

O czym należy pamiętać?


  • O tym, żeby nie rozjaśniać zębów dłużej niż przez 12 dni co 1-3 dni.
  • O nakładaniu produktu na zaleczone, zdrowe zęby.
  • Wybielacz trzymamy w lodówce.
  • Uważać aby wybielacz nie wydostał się poza zęby.


Czy jestem zadowolona? 

Szczerze? Bardzo! Baaardzo bałam się rozjaśniać zęby a jednocześnie bardzo chciałam, więc to, że nie uwrażliwiło mi to zębów jest dla mnie największym plusem a i efekty wybielania jak na produkt do użytku domowego jest rewelacyjny co widzicie na zdjęciach. Zaznaczone kropką od jakiego kolory zębów zaczynałam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © fuksja , Blogger