września 07, 2020

Sephora i Douglas - co dostaniemy tam z dobrym składem?



Przejrzałam baaaardzo dużo kosmetyków, pewnie i tak trochę zgubiłam i znajdzie się coś jeszcze z dobrym składem, ale na tą chwilę wyszukałam te marki.


Sephora


- Egypitan Magic. Mają tylko jeden krem, ale jest ekstra tłuściochem. Ja się z nim nie polubiłam.
- Vita Liberata ( niektóre produkty ),

- Pai,
- Phlov,
- Ren,
- Farsali ( niektóre produkty ), moim zdaniem zakup nie warty swojej ceny, ale jeśli ktoś się upiera to podaję kosmetyki z lepszym składem.

- PIXI to marka z której nic bym nie kupiła. Składy są zupełnie nieadekwatne do swoich cen, mało dopracowane jak dla mnie. Marka jest jednak dosyć popularna, więc wybrałam te trochę lepsze składem.



Douglas

- Dr. Haushka ( krem różany do twarzy jest cudowny! Uwaga, niektóre produkty mają wysoko alkohol ),
- Dr.Organic,
Florence by Mills,
- Grown Alchemist,
- Kora Organics,
- Krayna ( nie, nie karyna ;-)
- Kanu Nature ( mają przepiękne kosmetyki i tanie, wow! )
- Idun Minerals ( pielęgnacja jest ok, ale w kolorówce widziałam silikony ),
- LiQ Pharm,
- The Ordinary ( większość, ale trzeba zerkać na składy )
- Orientana,
- Organique,
- Natura Siberica ( warto patrzeć na skład, czasem się u nich zdarza silikon ),
- John Masters Organic,
- Resibo,
- Phenome ( polecam peeling, złoto! ),

Ten podkład kupiłam, jest przecudowny! Zerknijcie do mnie na Facebooka w poszukiwaniu recenzji, zdjęć jak wygląda na twarzy - rewelacja! Zdecydowanie mój numer jeden.

Bielenda jest dostępna w Douglasie, ale nie wszystko ma dobre składy - tu polecam zerknąć w moje albumy, analizy składów - tam jest sporo produktów z dobrym składem z Bielendy.

Znajdziemy też podpaski/tampony z Ginger Organic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © fuksja , Blogger