maja 17, 2020

Pigmenty - naturalne i długowieczne cienie aż 15 kolorów!


Co o nich myślę ?


Pigmenty kosztowały kiedyś około 6 zł za 5 ml, ale teraz zapłacimy ok. 9,90 zl za.. 2 g. Mają też wersje 10 g za ok. 20 zł lub 30 g za ok. 35 zł. Ta mała pojemność spokojnie wystarcza jeśli chcemy używać pigmentów jako cienie. Można je kupić jedynie na stronie kolorówka.com. Miki przychodzą w foliowych opakowaniach, więc ich używanie nie należy do wygodnych, warto się zaopatrzeć w słoiczki do ich przechowywania. Moje słoiczki są z Neauty, bo są ładne i mają akurat pojemność 5 ml. 

Większość pigmentów jest świetnie napigmentowana, jedynie snowflake to taki pyłek, który idealnie nada się do "nabłyszczenia" serum do twarzy czy kosmetyków na prezent. Zieleń chromowa i tlenek czekoladowy są przeznaczone głównie do zmiany koloru pudrów/podkładów mineralnych lub innych tego typu kosmetyków. Tlenek czekoladowy po zmieszaniu z naszym podkładem mineralnym może dać nam fajny bronzer. Pigmentami możemy się bawić na wiele sposobów, można je mieszać aby uzyskać unikalne kolory, dodawać do kremów, balsamów i innych kosmetyków i wiele, wiele więcej, ale o tym w osobym poście. Miki są ważne bezterminowo, jak każde minerały, więc możemy je zużyć do końca co jest ogormnym plusem. Cienie drogeryjne mają często dużo zbędnych składników w składzie i datę ważności a każdy wie jak ciężko jest skończyć paletkę cieni w np. 12 miesięcy od otwarcia. To moje obecnie wszystkie pigmenty, na bieżąco będę wam pokazywać nowe kolory moich pigmentów, mam nadzieję, że uda mi się mieć sporą kolekcję. Stawiam na nie, bo mi się nie zmarnują, mam trochę cieni prasowanych i nie kusi mnie ich dokupowanie, bo nie potrafię ich szybko zużywać a pigmenty, nawet gdy kolor mi nie pasuje to mogę pomieszać albo dodać do kosmetyków domowej roboty. 

No cóż.. zachwycam się i chcę jeszcze !

Zostawiam wam swatche do podziwiania, ten ciemniejszy pasek to baza pod cienie z Lavery. Zdjęcia w naturalnym i sztucznym świetle aby pokazać ich cały urok.


Od lewej : Snowflakes , Fuchsia Pink, Charming Cherry, Sandy Brown, Winterveld



Od lewej : Zieleń Chromowa, Egyptian Emerald, Tlenek Czekoladowy, Cosmic Carolyn


+ nowe kolory



Od góry : Satin Violet ( Mica, Titanum Dioxide, Tin Oxide ) - biel o fioletowym połysku, niesamowicie ciekawy kolor. Cosmic Carolyn ( Mica, Titanum Dioxide, Red #30 Lake ), Aqua Blue ( Mica, Titanum Dioxide, Iron Oxide, Tin Oxide, Pigment Blue 15 ), Salomon Pink ( Mica, Titanum Dioxide, Iron Oxide ), Tropic Bronze ( Mica, Iron Oxide ), Gold Cream ( Mica, Titanum Dioxide, Iron Oxide ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © fuksja , Blogger